نمایه کلیدواژه ها

تمام نسخه ها
:: آنتروپی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر صادرات مرکبات با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 1، شماره 1]
:: احداث اثر رانت زمان بر تکمیل پروژه های احداث: مطالعه موردی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی استان مازندران [دوره 1، شماره 1]
:: ایران عوامل موثر بر تجارت محصولات کشاورزی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با استفاده از مدل جاذبه: رهیافت هم‌انباشتگی پانلی با وابستگی مقطعی [دوره 1، شماره 1]
:: ایران بررسی مزیت نسبی صادرات محصولات دانش بنیان در بخش کشاورزی: مطالعه موردی صادرات کشت بافت [دوره 1، شماره 1]
:: ایران. اندازه گیری کارآیی ها ی فنی، تخصیصی و اقتصادی استان های تولیدکننده گندم آبی به روش ناپارامتری [دوره 1، شماره 1]
:: توسعه فروش محصول توسعه بازاریابی محصولات باغی بوسیله بازاریابی عصبی دانش بنیان و بررسی فاکتورهای موثر بر مشتریان آنلاین تارنمای گازلذیذ [دوره 1، شماره 1]
:: ساری عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه محصولات کشاورزی شهرستان ساری [دوره 1، شماره 1]
:: کشاورزی. معافیت‌ها و مشوق‌های مالیاتی بخش کشاورزی در کشورهای منتخب: مسائل و سیاست‌ها [دوره 1، شماره 1]
:: مصرف‌‌کننده بررسی تأثیر اطلاعات بازاریابی بر بسته‌‌بندی محصولات لبنی (مطالعه موردی: شهر نور- استان مازندران) [دوره 1، شماره 1]

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اقتصاد و امنیت غذایی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Journal of Economics and Food Security

Designed & Developed by : Yektaweb