 |
آنتروپی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر صادرات مرکبات با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 1، شماره 1] |
 |
احداث
اثر رانت زمان بر تکمیل پروژه های احداث: مطالعه موردی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی استان مازندران [دوره 1، شماره 1] |
 |
ایران
عوامل موثر بر تجارت محصولات کشاورزی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با استفاده از مدل جاذبه: رهیافت همانباشتگی پانلی با وابستگی مقطعی [دوره 1، شماره 1] |
 |
ایران
بررسی مزیت نسبی صادرات محصولات دانش بنیان در بخش کشاورزی: مطالعه موردی صادرات کشت بافت [دوره 1، شماره 1] |
 |
ایران.
اندازه گیری کارآیی ها ی فنی، تخصیصی و اقتصادی استان های تولیدکننده گندم آبی به روش ناپارامتری [دوره 1، شماره 1] |
 |
توسعه فروش محصول
توسعه بازاریابی محصولات باغی بوسیله بازاریابی عصبی دانش بنیان و بررسی فاکتورهای موثر بر مشتریان آنلاین تارنمای گازلذیذ [دوره 1، شماره 1] |
 |
ساری
عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه محصولات کشاورزی شهرستان ساری [دوره 1، شماره 1] |
 |
کشاورزی.
معافیتها و مشوقهای مالیاتی بخش کشاورزی در کشورهای منتخب: مسائل و سیاستها [دوره 1، شماره 1] |
 |
مصرفکننده
بررسی تأثیر اطلاعات بازاریابی بر بستهبندی محصولات لبنی (مطالعه موردی: شهر نور- استان مازندران) [دوره 1، شماره 1] |