 |
اسدی، هرمز
توسعه بازاریابی محصولات باغی بوسیله بازاریابی عصبی دانش بنیان و بررسی فاکتورهای موثر بر مشتریان آنلاین تارنمای گازلذیذ [دوره 1، شماره 1] |
 |
باغستانی، علی اکبر
معافیتها و مشوقهای مالیاتی بخش کشاورزی در کشورهای منتخب: مسائل و سیاستها [دوره 1، شماره 1] |
 |
تسلیمی، مهسا
عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه محصولات کشاورزی شهرستان ساری [دوره 1، شماره 1] |
 |
جمی، انیسه
عوامل موثر بر تجارت محصولات کشاورزی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با استفاده از مدل جاذبه: رهیافت همانباشتگی پانلی با وابستگی مقطعی [دوره 1، شماره 1] |
 |
جولایی، رامتین
اندازه گیری کارآیی ها ی فنی، تخصیصی و اقتصادی استان های تولیدکننده گندم آبی به روش ناپارامتری [دوره 1، شماره 1] |
 |
حسینی کالج، سیده زهرا
بررسی تأثیر اطلاعات بازاریابی بر بستهبندی محصولات لبنی (مطالعه موردی: شهر نور- استان مازندران) [دوره 1، شماره 1] |
 |
حسینی، ساره
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر صادرات مرکبات با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 1، شماره 1] |
 |
رجبی، احسان
معافیتها و مشوقهای مالیاتی بخش کشاورزی در کشورهای منتخب: مسائل و سیاستها [دوره 1، شماره 1] |
 |
رضائی فر، مریم
عوامل موثر بر تجارت محصولات کشاورزی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با استفاده از مدل جاذبه: رهیافت همانباشتگی پانلی با وابستگی مقطعی [دوره 1، شماره 1] |
 |
رضایی، اعظم
اندازه گیری کارآیی ها ی فنی، تخصیصی و اقتصادی استان های تولیدکننده گندم آبی به روش ناپارامتری [دوره 1، شماره 1] |
 |
زاهدیان تجنکی، رقیه
بررسی مزیت نسبی صادرات محصولات دانش بنیان در بخش کشاورزی: مطالعه موردی صادرات کشت بافت [دوره 1، شماره 1] |
 |
زاهدیان تجنکی، رقیه
اثر رانت زمان بر تکمیل پروژه های احداث: مطالعه موردی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی استان مازندران [دوره 1، شماره 1] |
 |
سلطانی، افشین
اندازه گیری کارآیی ها ی فنی، تخصیصی و اقتصادی استان های تولیدکننده گندم آبی به روش ناپارامتری [دوره 1، شماره 1] |
 |
شاهنوری، ماریا
بررسی تأثیر اطلاعات بازاریابی بر بستهبندی محصولات لبنی (مطالعه موردی: شهر نور- استان مازندران) [دوره 1، شماره 1] |
 |
شیرزادی، سمیه
بررسی مزیت نسبی صادرات محصولات دانش بنیان در بخش کشاورزی: مطالعه موردی صادرات کشت بافت [دوره 1، شماره 1] |
 |
طوسی، ماندانا
معافیتها و مشوقهای مالیاتی بخش کشاورزی در کشورهای منتخب: مسائل و سیاستها [دوره 1، شماره 1] |
 |
عشقی، فواد
بررسی تأثیر اطلاعات بازاریابی بر بستهبندی محصولات لبنی (مطالعه موردی: شهر نور- استان مازندران) [دوره 1، شماره 1] |
 |
عشقی، فواد
عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه محصولات کشاورزی شهرستان ساری [دوره 1، شماره 1] |
 |
عشقی، فواد
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر صادرات مرکبات با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 1، شماره 1] |
 |
مجاوریان، سید مجتبی
بررسی تأثیر اطلاعات بازاریابی بر بستهبندی محصولات لبنی (مطالعه موردی: شهر نور- استان مازندران) [دوره 1، شماره 1] |
 |
محمدی، معصومه
بررسی مزیت نسبی صادرات محصولات دانش بنیان در بخش کشاورزی: مطالعه موردی صادرات کشت بافت [دوره 1، شماره 1] |
 |
موسویان، سیده نرگس
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر صادرات مرکبات با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 1، شماره 1] |
 |
میردیلمی، شهربانو سادات
اندازه گیری کارآیی ها ی فنی، تخصیصی و اقتصادی استان های تولیدکننده گندم آبی به روش ناپارامتری [دوره 1، شماره 1] |
 |
میرهاشمی، مسیح
توسعه بازاریابی محصولات باغی بوسیله بازاریابی عصبی دانش بنیان و بررسی فاکتورهای موثر بر مشتریان آنلاین تارنمای گازلذیذ [دوره 1، شماره 1] |
 |
نجفی علمدارلو، حامد
عوامل موثر بر تجارت محصولات کشاورزی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با استفاده از مدل جاذبه: رهیافت همانباشتگی پانلی با وابستگی مقطعی [دوره 1، شماره 1] |
 |
یاوری، غلامرضا
توسعه بازاریابی محصولات باغی بوسیله بازاریابی عصبی دانش بنیان و بررسی فاکتورهای موثر بر مشتریان آنلاین تارنمای گازلذیذ [دوره 1، شماره 1] |