نمایه نویسندگان

تمام نسخه ها
:: اسدی، هرمز توسعه بازاریابی محصولات باغی بوسیله بازاریابی عصبی دانش بنیان و بررسی فاکتورهای موثر بر مشتریان آنلاین تارنمای گازلذیذ [دوره 1، شماره 1]
:: باغستانی، علی اکبر معافیت‌ها و مشوق‌های مالیاتی بخش کشاورزی در کشورهای منتخب: مسائل و سیاست‌ها [دوره 1، شماره 1]
:: تسلیمی، مهسا عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه محصولات کشاورزی شهرستان ساری [دوره 1، شماره 1]
:: جمی، انیسه عوامل موثر بر تجارت محصولات کشاورزی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با استفاده از مدل جاذبه: رهیافت هم‌انباشتگی پانلی با وابستگی مقطعی [دوره 1، شماره 1]
:: جولایی، رامتین اندازه گیری کارآیی ها ی فنی، تخصیصی و اقتصادی استان های تولیدکننده گندم آبی به روش ناپارامتری [دوره 1، شماره 1]
:: حسینی کالج، سیده زهرا بررسی تأثیر اطلاعات بازاریابی بر بسته‌‌بندی محصولات لبنی (مطالعه موردی: شهر نور- استان مازندران) [دوره 1، شماره 1]
:: حسینی، ساره شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر صادرات مرکبات با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 1، شماره 1]
:: رجبی، احسان معافیت‌ها و مشوق‌های مالیاتی بخش کشاورزی در کشورهای منتخب: مسائل و سیاست‌ها [دوره 1، شماره 1]
:: رضائی فر، مریم عوامل موثر بر تجارت محصولات کشاورزی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با استفاده از مدل جاذبه: رهیافت هم‌انباشتگی پانلی با وابستگی مقطعی [دوره 1، شماره 1]
:: رضایی، اعظم اندازه گیری کارآیی ها ی فنی، تخصیصی و اقتصادی استان های تولیدکننده گندم آبی به روش ناپارامتری [دوره 1، شماره 1]
:: زاهدیان تجنکی، رقیه بررسی مزیت نسبی صادرات محصولات دانش بنیان در بخش کشاورزی: مطالعه موردی صادرات کشت بافت [دوره 1، شماره 1]
:: زاهدیان تجنکی، رقیه اثر رانت زمان بر تکمیل پروژه های احداث: مطالعه موردی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی استان مازندران [دوره 1، شماره 1]
:: سلطانی، افشین اندازه گیری کارآیی ها ی فنی، تخصیصی و اقتصادی استان های تولیدکننده گندم آبی به روش ناپارامتری [دوره 1، شماره 1]
:: شاهنوری، ماریا بررسی تأثیر اطلاعات بازاریابی بر بسته‌‌بندی محصولات لبنی (مطالعه موردی: شهر نور- استان مازندران) [دوره 1، شماره 1]
:: شیرزادی، سمیه بررسی مزیت نسبی صادرات محصولات دانش بنیان در بخش کشاورزی: مطالعه موردی صادرات کشت بافت [دوره 1، شماره 1]
:: طوسی، ماندانا معافیت‌ها و مشوق‌های مالیاتی بخش کشاورزی در کشورهای منتخب: مسائل و سیاست‌ها [دوره 1، شماره 1]
:: عشقی، فواد بررسی تأثیر اطلاعات بازاریابی بر بسته‌‌بندی محصولات لبنی (مطالعه موردی: شهر نور- استان مازندران) [دوره 1، شماره 1]
:: عشقی، فواد عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه محصولات کشاورزی شهرستان ساری [دوره 1، شماره 1]
:: عشقی، فواد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر صادرات مرکبات با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 1، شماره 1]
:: مجاوریان، سید مجتبی بررسی تأثیر اطلاعات بازاریابی بر بسته‌‌بندی محصولات لبنی (مطالعه موردی: شهر نور- استان مازندران) [دوره 1، شماره 1]
:: محمدی، معصومه بررسی مزیت نسبی صادرات محصولات دانش بنیان در بخش کشاورزی: مطالعه موردی صادرات کشت بافت [دوره 1، شماره 1]
:: موسویان، سیده نرگس شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر صادرات مرکبات با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 1، شماره 1]
:: میردیلمی، شهربانو سادات اندازه گیری کارآیی ها ی فنی، تخصیصی و اقتصادی استان های تولیدکننده گندم آبی به روش ناپارامتری [دوره 1، شماره 1]
:: میرهاشمی، مسیح توسعه بازاریابی محصولات باغی بوسیله بازاریابی عصبی دانش بنیان و بررسی فاکتورهای موثر بر مشتریان آنلاین تارنمای گازلذیذ [دوره 1، شماره 1]
:: نجفی علمدارلو، حامد عوامل موثر بر تجارت محصولات کشاورزی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با استفاده از مدل جاذبه: رهیافت هم‌انباشتگی پانلی با وابستگی مقطعی [دوره 1، شماره 1]
:: یاوری، غلامرضا توسعه بازاریابی محصولات باغی بوسیله بازاریابی عصبی دانش بنیان و بررسی فاکتورهای موثر بر مشتریان آنلاین تارنمای گازلذیذ [دوره 1، شماره 1]

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اقتصاد و امنیت غذایی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Journal of Economics and Food Security

Designed & Developed by : Yektaweb